Ultralyd – en eller to Babye’s on board

Vi er på vei til vår første ultralyd. Dette blir så spennende!

Jeg er ganske sikker på jeg har en gutt inni der siden jeg har snakket i “han” form hele veien. Men i den senere tiden har jeg også begynt å si “henne” så jeg sa til Adrian han måtte være forberedt på at det kanskje kan være en av hver. Uttrykket hans da skulle jeg hatt på film😂

Blir spennende om det er to hjertebank vi hører på ultralyd i dag eller om det bare er ett 💓 Blogger selvsagt etter vi har vært der og oppdaterer dere om hvordan dette går😅

Xox💕

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg