TRODDE DU MACROER OG KALORIER HAR ALT Å SI??

Hei fine dere, måtte lage et innlegg til dere så vi får slutt på dette macro – og kalori-tullet en gang for alle! For det er nemlig ikke slik mange tror, at det er det å telle kalorier og macroer som har alt å si.

Ofte ser du fitnessatleter som teller kalorier og macroer til den store gullmedaljen, la oss nå få en slutt på denne stressende trenden og hverdagen for mange og bort med usannhetene en gang for alle!

I dag er alt for mange opptatte av antallet kalorier en får i seg i løpet av en dag. Har du tenk noe på at 100 kaloreier fra gris IKKE er det samme som 100 kalorier fra frukt? Og at disse kaloriene oppfører seg helt ulikt inni kroppen? Hvilke vitaminer og mineraler får du i gris? Tror du virkelig det har noen god effekt på kroppen?

I så mange år har jeg forsøkt å få folk til å tenke mer på sitt indre og spise for sitt indre, spise for organene sine, fordi ekte skjønnhet kommer innenfra og har kroppen det bra på innsiden så fungerer kroppen slik den skal og det skinner på utsiden. Mar får mer energi til dagens gjøremål, man får et bedre humør og man blir ett bedre menneske.

Jeg håper folk snart kan åpne øynene sine, det er ikke macroene og kaloriene regnet ut ifra karbs, fiber, fett og protein som har noe betydning, det er HVA du spiser og hvilken effekt det har på kroppen din!

Det er mange som henger seg opp i “lavcarbo” og tror at man kan spise bacon og ost i det lange løp uten at det får noen negative konsekvenser på sikt, jeg lover deg – det vil det! Eneste det gjør er at vannet renner bort fordi det ikke er noen karb som holder igjen vesken fordi 1g karb binner 1g veste.Men så fort du spiser karbs igjen vil kroppen bli tung og ubrukelig og man føler seg pløsete.

Så spis for organene dine, nyrene dine, hjernen din, spis for blodet ditt, spis for leveren din, spis for hjertet!!!! Så skal du se du vil skinne om kort tid.

Håper jeg fikk dere på litt andre tanker etter denne videoen. Organene våre er alt vi har og vi må ta var på de. Med dagens kunnskap er vi så heldige at vi kan gjøre nettopp dette, så utnytt det. Ikke lev etter noen andres tullprat om kjøtt for muskler og at frukt ikke er bra. Frukt og sunt fett er veldig veldig bra!

Kundene mine får en nøye oppsatt plan der alle proteiner, karbs og fett kommer fra planteriket. Mengden styres ut ifra hvilken følelse man får, og det er følelsen man må gå etter. Føler du deg rar og trøtt etter noe du har spist så skal du altså ikke spise det. Men føler du deg frisk, lett og fin så er det veldig bra for kroppen din.

Jeg har biohacket mat i mange år, og funnet ut av nesten litt for mye. Anbefaler deg å biohacke litt mat du også så finner du fort ut av hva som er bra for din egen kropp og helse.

På meg ble det frokost med mango og avocado.. De er faste bestevenner på kjøkkenet.

Så neste gang du er i butikken, bruk pengene dine på det som støtter organene dine, og ikke på de som lever av å drepe andre <3 

Alt gått fra meg <3 xxx

2 kommentarer
    1. wow bra innlegg jentami💪😁 det er så sant det der og du ser jo hva som har skjedd med meg når jeg har fått de sunne vanene dine på kosthold💪 det er helt rått og jeg er helt enig så til alle som leser dette innlegget her så er det så sant som det kan bli og kroppen min nå føles hundretusener ganger bedre etter og ha kuttet vekk drit kroppen egentlig ikke trenger ❤️

      1. Ja du er et veldig godt eksempel 😀 Du har hatt en helt insane stor forandring 😀 stolt av deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg