SKATE TO THE GATE

Deare mama sita, jeg seriøst sverger til balanse trening! No other way is tha way! Det får deg til å føle deg så sykt bra! Føler ryggen begynner å bli ganske bra fikset nå så bare å fortsette som jeg gjør så blir dette bra!

Det var knall sol her hos oss i dag så etter at jeg var ferdig med å massere opp hestene mine Luc og Iron, pakket vi baggen og tok en hel dag i skateparken. (Hva jeg spiser under og etter trening kommer lenger ned i innlegget)

Prøvde meg helt greit på rampe i dag. Kun et rolig fall på rompa. Tar det ganske forsiktig og rolig siden jeg vet det er en liten terrier i magen. Får håpe jeg klarer å smitte over litt god skate energi til denne lille tassen.

Brettet mitt er Plan-B brett med truckere fra Independent. Super digg å stå på og hoppe med.

Viktig å rulle opp og strekke ut gjennom treningen, det er da man blir god og får rask fremgang. Kroppen har aldri føltes så bra som når jeg ruller og strekker ut hver dag. Det føles ut som en slags forbannelse. Om jeg ikke gjør det så blir kroppen helt låst og bevegeligheten begrenser seg.

I dag varierte jeg mellom bladez og skateboard, trener det jeg trenger ut ifra hvordan kroppen føles.

Vi var der i 6 timer. Deretter dro vi videre til et nytt gym Adrian har funnet. Personlig ønsker jeg ikke å trene tungt med vekter lenger men mye annet jeg kan gjøre på gym likevel, også er det jo gøy å se han trene og pushe han.

Under trening spiste jeg:

  • Fersk ananas
  • Tørket ananas
  • 1 Pose Cashew nøtter
  • 1 L vann
  • 1 Liten boks Alkoholfri øl
  • + Liten neve pellets ( som du ser ligger strødd på betongen der) Har alltid litt pellets på innerlomma, hjelper hvis man blir skikkelig sulten. Obs: du kan bli veldig hard i magen om du spiser for mye!

Som vi vet er det jo mye bra B-vitaminer i øl, og hey girls – alkoholfri øl er skikkelig saker! Smaker skikkelig godt!! Man trenger ikke alltid alkoholen også føler man seg mye sunnere + at det er billig! Koster jo bare typ 6,- pr boks og personlig vil jeg si det er mye sunnere å ta seg en boks alkoholfri pils enn hva det er å drikke energi drikker som Burn og Monster!! Det er viktig å tenke på næringen i det man spiser/drikker og alkoholfri øl inneholder mye bra, og du kan drikke det hele tiden om man vil, pluss at den har bare 25 kalorier.

Da jeg kom hjem ble det en stor bolle med ris med havsalt og vegansk smør, og til kvelds blir det kun friede rice på meg mens samboer kjører på med fried rice og biff. Jeg har jo ønsker om å kvitte meg med muskler og er derfor ikke så opptatt av proteiner mens han har helt motsatte mål.

Viktig å få smurt opp kroppen med bra oljer og påfyll med karbs. Merker det skikkelig godt dagen etter at man våkner med en smidig og elastisk kropp.

Det var mine trenings ord til dere <3 Håper dere har hatt en fin uke sålangt <3 Vi blogges, xxx <3

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg