Oppskrift på magiske glutenfrie og laktosefrie pannekaker

God morgen alle fine dere <3 Jeg skulle lage en vegansk oppskrift til dere på pannekaker, så i dag ble det super sunne pannekaker til frokost.

Disse pannekakene ble helt magiske, en oppskrift dere bare må prøve!

De er helt uten gluten, uten sukker, og uten melk!

Som fyll brukte jeg vegansk smør og sukkerfritt blåbærsyltetøy.

Oppskrift veganske pannekaker Pr person:

• 2 ss Linfrø

• 2 dl Jyttemel

• 1 dl Maizenna

• Vann til grei konsistens

Disse må du bare prøve! Super sunne og kjempe gode pannekaker du kan spise med god samvittighet.

Ønsker dere en super fin dag og god helg fra meg <3 xxx

2 kommentarer
      1. Jeg kan godt skyte deg jeg. Er ikke alle som har en tarm som tåler det vettu, vi med crohns og glutenintolleranse må være forsiktige ellers blir det sykehus besøk og utlagt tarm. Jeg spiste også vanlige pannekaker da jeg var liten men endte med 3 timers dobesøk etter jeg hadde spist. Ser hva dårlig mat gjør med deg og hvilket dårlig menneske du er som kommenterer slik:P

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg