HVORFOR JEG STOPPET Å BLOGGE DA JEG KOM FRA LONDON + VEGANSKE PANNEKAKER

God morgen mine kjære lesere. I dag våknet jeg til fuglene kl 7, laget meg en tekopp fra Lipton, tok en Ricola og trasket tilbake i sengen med laptoppen og begynte med pc arbeid og sosiale medier. Postet en del nytt på Of i dag. Jeg må jo holde siden gående selv om jeg er gravid men bruker bilder fra tidligere photoshoots. Lar meg ikke fotografere til Of under graviditeten da jeg føler det ikke er riktig.

Selv om jeg ser andre mødre poste både nakenbilder mens de er gravide og ammevideoer på både instagram og facebook er ikke jeg komfortabel med det og føler det ikke hører hjemme på sosiale medier. Hadde nesten vært bedre om de holdt det skult på onlyfans, men er ikke noe jeg kommer til å gjøre da jeg ikke syntes noe om det.

Jeg prøver så godt jeg kan å holde sosiale medier gående selv om kroppen egentlig sier stopp. Da jeg hadde en etterlengtet pause fra sosiale medier etter mitt siste VM mottok jeg så mye refs fra følgere og folk trodde jeg hadde forfalt kun fordi jeg så mye annen glede i livet og hadde andre verdier enn å dokumentere alt ut i media.

 

Bare fordi jeg bremset sosiale medier og sluttet å blogge betydde ikke at jeg hadde mistet meg selv, snarere tvert imot. Sannheten var jeg ble hakket da jeg bodde i London og mistet hele nettsiden min. Jeg ble sliten av å skulle tilfredsstille alle andre og måtte sette en brems for meg selv. London var alt for uttrykt for meg og da jeg ble både hakket og forfulgt måtte jeg revurdere situasjonen og flytte tilbake til Norge for tryggere omstendigheter og heller fortsette stunt og skuespiller treningen her hjemme. Selv om Norge ikke har vært på så høyt oppe på listen innen filmproduksjon så begynner de å blomstre og er satt rimelig på kartet de siste årene. Det var selvsagt kjedelig å måtte slutte å jobbe og trene på samme gym som fler av skuespillerne fra X-men, og jeg hadde nettopp kommet i gang med kunder på senteret og Norge var ikke så spennende iforhold, men man kan ikke alltid sette karrieren først og noen ganger må man gi seg mens leken er god.

Da avisene skrev om at nabojenta som ikke møtte til reklame oppdrag og ble funnet gravlagt i hagen skjønte jeg at det var en alt for usikker bransje og jeg turte ikke stole på noen lengre og satte snuta ganske kjapt tilbake til Norge.

Å blogge og være aktiv da ble rett og slett for tøft og uttrygt og jeg trengte en pause. Nå har det gått såpass mange år at jeg føler det er tryggere å blogge igjen.

Ikke nok med det så fikk jeg meg en heftig overraskelse om at både bestefar og hunden min Tyson hadde omkommet. Angrer som en gud for at jeg ikke tok han med meg til London, men jeg trodde han hadde det best hjemme på gården til foreldrene mine, men der tok jeg feil

.…..så som dere sikkert skjønner har det vært mye de siste årene, mye å tenke gjennom, mye å fordøye…mye å legge bak seg….

Så deilig nå å endelig finne roen og kunne begynne å blogge så smått igjen.

 

Adrian overrasket med deilige veganske pannekaker. De var helt nydelige! Disse MÅ dere prøve!!! <3

Jeg kan ikke si vi er 100% veganere for det er vi ikke, men vi forsøker å spise vegansk så ofte det lar seg gjøre uten å være for nazi på det.

Vi spiser ikke for å være veganere men helt siden barndommen har kroppen sagt ifra på en dårlig måte når jeg spiser egg, kjøtt, melk og gluten, og desto mer jeg har kuttet det ut desto mindre liker jeg det og desto mer merker jeg hva det er jeg blir dårlig av.

Så disse pannekakene er helt veganske, bruker maisenna mel istedenfor egg, jyttemel istedenfor hvetemel, og mandelmelk istedenfor melk.

Har lest en del bad om mandelmelk i det siste og forsøker å styre unna det og skal lage neste oppskrift på vann og se hvordan det blir…

Fylte de med vegansk smør, sukrin pluss litt bær, helt magisk kombo 😍👌🏼 Adrian kjørte på men honning, ikke vegansk men fortsatt sunt, jeg spiser honning litt i ny og ne jeg også siden det er veldig betennelseskjempende.

Nå er det healing tid for å fikse nakke og rygg som fucker seg så sykt når jeg jobber, så derfor må jeg legge inn pauser med rulling og stretching for å klare å fungere i hverdagen.

Blir nok liggende her resten av dagen da jeg må være veldig forsiktig med feil belastning. Mobiltelefoner og pc er en killer for helsen!

Ønsker dere en superfin søndag <3 Ta vare, og spis for helsen <3 xox

2 kommentarer
    1. hei så fint skrevet:) jeg prøvde og lage pannekakene dine og de var helt amazing! de anbefaler jeg alle og prøve 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg