HALLOWEEN BARN OG HODELØS FLÅDD BEVER

I går var vi på helsestasjon og hadde vår første time. Vi fikk på forhånd vite at denne timen var med ultralyd og vi gledet oss veldig. Vi skulle få vite kjønn siden jeg er såpass langt på vei men denne timen endte ikke som forventet. 

Jeg angret litt for at vi dro på denne timen…. det var ikke noe å få vite i det hele tatt slik som vi hadde blitt fortalt av tidligere legesenter. Jeg forstår at denne timen kan være nyttig for unge mennesker som lurer på mye rundt graviditeten, trenger en helsesøster å snakke med og ikke har lest seg opp så mye på forhånd, men helt ærlig følte jeg bare synd på helsesøster som måtte bruke tiden sin på å holde et rent avhør og fylle ut et skjema. Vi kom med ett helsekort og et par brosyrer og fikk deretter en ny time til ultralyd på sykehuset.

Jeg forstår jo nå at det å bestille veterinær og ta ultralyd på en hest er lettere å få til i dag enn hva det er å få ultralyd selv.

Vel vi får ikke gjøre annet enn å smøre oss med tålmodighet. Tiden flyr, jeg er godt på vei og har selv regnet litt feil på termin dato og trodde det var 1 desember, men jeg har altså termin allerede 30 Oktober. Er det ikke sykt??? At vi kanskje får et Halloween barn, eller to???

Blir veldig spennende å se hva som ligger inni magen der, er det han eller henne? Er det en eller to?

 

På veien hjem så vi noe helt uventet som skjærte i hele hjerte mitt. Vi måtte stoppe å se hva dette var, det var hvertfall noe som hører hjemme på Halloween.

Advarer mot sensitivt bilde!!!
En flådd bever uten hodet, noe så skrekkfult!!! Kan ikke forstå at noen ønsker å drepe en bever kun for skinnet, noe så grusomt!

Håper ikke jeg skremte dere for mye nå, det er jo ikke Halloween helt enda.

Vi ser frem til neste time med ultralyd og forbereder oss på å føde dragens barn 😉

Ønsker dere alt godt, xox 🫶🏻

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg