GROW THE FUCKING UP AND BE A WOMEN!!!!

Dette innlegget er på ingen måte med hensikt å henge ut noen, men som gravid selv føler jeg at jeg må tale litt for fosteret og alle fedre der ute…

Over alle sosiale medier ser jeg jenter som legger ut om hvor mye de spyr over doskåla i starten av graviditeten, du har selv satt deg i denne situasjonen GIRL!! GROW THE FUCKING UP AND BE A WOMEN!!!! Jenter som skal ha oppmerksomheten på denne måten gjør meg kvalm!!

Det å være gravid skal man omfavne, det er en fin og vakker tid og eventuelle byrder som skulle påstå underveis er ikke noe man burde latterliggjøre eller forsøke å få oppmerksomhet fra på feil måte!

En ting er å legge ut et innlegg som kan humoritisere graviditeten, men å legge ut video for å få sympati og empati, klage, eller få andre til å synes synd på deg og legge ut en 1minutts lang video av at du henger over doskåla og sipper er noe helt annet. OMG jeg kjenner jeg blir provesert!!

 

Dette bildet er tatt fra google og er uten opphavsrett (tidligere brukt i en avis artikkel) – ettersom jeg ikke ønsker å henge ut noen av de jeg har sett gjøre dette i sosiale medier.

..De som gjør det tenker helt klart ikke på hvordan barnefaren føler seg i dette øyeblikket, og stakkars fosteret (om det hadde vært voksent og sett det så hadde det vel fått dårlig samvittighet over at det lå inni magen).


Jeg ber dere så inderlig, alle gravide, ink meg selv, om å hylle denne tiden, glemme de grusomme plagene og heller tenke på de positive.. og hvis det er så sykt grusomt så kanskje du skulle la være å bli gravid igjen og ikke bli gravid for oppmerksomhetens skyld. Dessverre er det for mange som blir gravide idag som ikke har hodet sitt helt på rett plass.

 

Ta vare <3 xox

 

2 kommentarer
    1. mange som syter og klager der ute desverre. dette er jo en magisk tid og den skal verdsettes etter min mening😊 elsker bloggen din🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg