GOOD GIRLS BAD GIRLS

Hei dere,håper dere har kost dere i god-været <3

Vi har nettopp hatt en hyggelig hjemtur å besøkt familien. Nå i god-været var det klart vi også måtte få start på babyen som har stått å ventet gjennom hele vinteren.

Var utrolig deilig å starte vintage kjerra igjen. 550h kompressor gjør noe med helt magisk med sjela. Jeg skal innrømme jeg er veldig miljøbevisst så denne bilen er litt motsigende, men når man har vokst opp med Amcars så blir man litt avhengig.

Siden det ikke akkurat er noe el-bil så kjører den ikke så ofte, men el-biler er vist ikke så veldig mye mer miljøvennlige de heller har jeg hørt så kan vel ikke forsvare noen av dem.

Har vært på tanken om å selge Corvetten om jeg får et godt bud for den men tanken på salg skjærer ganske dypt i hjertet rota, jeg har blitt ekstremt glad i denne bilen. Så får veie opp litt miljøvennlig og bruke 99% hest og 1% Corvette 🤪.

Ble avocado toast og alkoholfri øl til lunsj, så blir det laks og fried rice til kvelds med en sjokolade plate og serien Good Girls

– Jeg trodde aldri jeg skulle bli avhengig av en serie men omg den her er bare SÅÅÅ BRA!!! En helt rå serie dere bare MÅ se!

God lillelørdag girls & boys, nå skal jeg spise meg rund og god 😜✌🏼 xox

4 kommentarer
      1. Så gøy du har sett den😃 Har ikke sett Braking Bad men må helt klart sette den på listen nå etter denne! Takk🙏🏼🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg