FROKOSTEN I DAG OG UTVIKLING AV DRAGER

Hei alle dere fine <3 Tenkte dele frokosten min med dere i dag. En frokost som metter godt og gir kroppen mange gode næringsstoffer.

Vi er jo alle fan av jordbær med melk/fløte og sukker så hvorfor ikke lage en sunnere variant og spise den som et godt måltid som gjør kroppen godt isteden for å sabotere den. Jeg merker jeg blir bare mer og mer veganer dag for dag ut i graviditeten. Når man er gravid blir man mye mer sensitiv for hvo som er bra og hva som er dårlig for kroppen, og det å være veganer har alltid vært et høyt ønske og når jeg nå reagerer på kjøtt og absolutt ikke takler smaken av noe som kommer fra dyr så får jeg jo også svare mitt på at det å spise animalsk ikke er bra for kroppen. Jeg har lenge ønsket å være veganer og var det i noen år før jeg møtte samboer, da føltes kroppen helt fantastisk, men så vil man jo ikke virke helt rar og nazi så siden han er glad i kjøtt så har jeg tillatt meg selv å spise kjøtt et par ganger (litt sånn fordi jeg føler jeg må). Men nå føler jeg at jeg har blitt sterk nok til å si nei, og sterk nok til å stå på mitt, og elsker tanken som at det smaker helt forkastelig og jeg blir kvalm av det.

Jordbær og mandler med mandel melk og sukrin.

Er en del som ikke er bra i mandelmelk så tenker å starte å lage min egen.

Hovedgrunnen til at jeg startet å spise vegansk for et par år siden var fordi jeg ikke orket tanken på å bruke mine egne hardt oppsparte kroner på å gjøre noen som dreper dyr rikere helt enkelt. Eller noen som lever av å utnytte seg av dyrene. For det er jo det du gjør når du går å kjøper deg en pakke med skinke eller biff. Da legger du pengene dine rett i jackpotten til noen som sender kuer og griser til slakteren.

Jeg så en gang en trailer full av dyr som var på vei til slakteren og det er det mest grusomme jeg noen gang har sett. Frykten i alle dyrenes øyne som var stappet så hardt inn på traileren at ingen av de kunne snu seg. Det er så grusomt at jeg orker ikke engang å gå i dybden på det. Skremmer meg at dette er lov og at ingen reagere på dette, men å fortsatt synes synd på jødene som ble gasset i hjel under krigen, det er det mange av oss som fortsatt har sympati for den dag i dag og synes Hittler var en fæl mann. Jeg tror det var noe han førsøkte å bevise.

Jeg har sett hvordan kylling kjøttdeig lages ved å putte alle høns i en kvern samtidig, og det er ikke før vi begynner å gjøre dette med mennesker for å lage mennesker kjøttdeig som selges i butikkene at det går opp et lys for folk hvor fæle mennesker egentlig er. Dessverre vil det nok aldri skje fordi det ikke er lov, men disse menneskene som selger dyr hadde virkelig fortjent å bli behandlet slik de behandler andre, også dyrene “bahandl andre slik du ønsker å bli behandlet selv” – sies det, dyrene har like mye rett til å leve på denne jorden som det mennesker har. Det å avle på dårlige gener og dårlig kjøtt for å deretter drepe det igjen er helt mot sin hensikt! Og dyr som ikke er i stand til å ta vare på seg selv er ikke levedyktige og har lite godt å komme med, det er nettopp derfor de ikke overlever. Det er en del av syklysen og gir plass til nye dyrearter.

Hvis vi tenker på hvilken art kuer og griser faktisk kommer fra så hadde det vært fullt mulig å tilbakekalle denne arten med riktig type behandling for dyret, men den behandlingen er ikke mord, det er kos og kjærlighet, harmoni og følelser. Noen snakker om å klone de gamle dyreartene som har blitt utryddet, la oss gå til bunnen og tenke “hvorfor ble de utryddet” hva skjedde?? -og hvilke dyr utviklet seg etter dette? -ergo stammer vi alle fra den samme fortiden og vi må ikke glemme våre forfedre. Hvem var på jorda før oss?? Var det kuer og griser under istiden? Nei!- det var mammuter og tigerløver og mange andre flotte dyr og før dette igjen var det drager osv.. Det er så mye fra fortiden som holdes skult for oss, prøv å tenk selv.

Russland har nå allerede klonet mammuten, og dessverre vil ikke menneskene se tidsutviklingen som skjer før den skjer en gang på ny – rett foran øynene på de. Men dessverre skjer ikke dette før om tusener av år, og menneskene etter oss vil ikke tro på oss og vi er i samme runddans – en gang til. Men er du litt smart, så kan du lett lese at geita stammer fra hestene som igjen stammer fra dragene. Geita er svaret på ubalanse. Dette kan du lese på både gangarten og øynene til geita som ser ut som en eksplodert pupil, og eksploderte pupiller oppstår bare i logotomerte hester som er så fulle av skader at de ikke klarer å rette på seg selv og genene blir derfor nedsatt og de trenger hjelp til å ta vare på seg selv kroppslig slik at de vil fungere igjen. Dette ser ikke mennesker! Og de delene der hjernecellene ikke fungerer utvikler de horn. Dette vil skje i mennesker også med tiden, bare vent å se!

Ikke kom å fortell meg at menneskene bare stammer fra apene, for noe vås, det er bare noe vi har blitt fortalt for at det er det vi skal tro på. Men at et menneske kan videreutvikle seg til å bli en hårete ape hvis det ikke tar vare på seg selv det vet vi alle kan skje. Vi ser allerede nå tegn på noen mennesker som er dekket med hår på kroppen, mens andre ikke, så still deg selv et spørsmål da – “ja hvorfor det?” Hvorfor får vi hår på kroppen? Vi er jo ikke født slik. Hvorfor videreføres disse dårlige genene? Også får disse personene barn igjen og enda dårligere gener oppstår… Men de tenker bare “har arvet det, pappa var også sånn”. VÅKN OPP FOLKENS!! Vi må utvikle genene våre til det POSITIVE og ikke til det negative!!

De har nå begynt å utvikle drager i kina, drager som alle trodde var et fantasipåfunn, noe jeg har lenge vist at det ikke er, og alle trodde jeg var gal og mente jeg hørte hjemme på galehus fordi jeg trodde på drager, det var jo så langt fra den virkelige sannhet som det gikk at å bli, og noen trodde jeg hadde mistet fotfestet på jorden. Men nå skjer det, drager er ekte, de har allerede blitt utviklet av kineserne og kommer til å oppstå igjen! De er en blanding av firfisle og fugl. Så til alle drageelskere, det er bare å glede seg!

Det ingen vil fortelle deg er at hestene stammer fra dragene. Dette ser du klart og tydelig på hesten og dragens sammensetning av fysikk. Her er et typisk eksempel på en overgang fra en drage til en hest.

Da jeg forsøkte å snakke om dette på en tidligere stall jeg stod på var det mange som lo av meg, men dette er ikke noe ¨le av, this is the reality så få opp øynene nå folkens!

Tror du det ikke selv? Da burde du se denne videoen om suksessfull utvikling av drager i Beijing:

https://www.tiktok.com/@cabeladams/video/7228342101489110298

 

Så folkens, tiden er inne for å tenke nytt, lese verden mellom linjene og tenke på tiden før oss på jorden. Energier og balanse er alt vi er og alt som vil røre ved videre. Så ta vare på balansen så får du en bedre energi. Noen er heldige og har skjønt det mens andre ikke. Det kineserne nå forsøker å bevise er helt fantastisk, de har skjønt det for lenge siden, dessverre er det bare noen av oss som er så dumme at de aldri vil forstå det og velger å ikke tro på det.

Ta vare på balansen.

Anne <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg