ENDELIG er jeg tilbake !! <3

Hei alle sammen, velkommen til den nye bloggen min <3 ENDELIG har jeg begynt å blogge igjen og ENDELIG skal jeg få dele alt jeg har på hjertet og alt jeg har hatt på hjertet i sååå mange år som jeg aldri har lagt ut i media!! I så mange år har hele livet mitt kun vært skult bak noen “lite fortellende” bilder på instagram profilen, og jeg har i så mange år villet skrive meg gul og blå, men som dere vet har jeg vært igjennom en del de senere årene og det er ikke før nå at tiden har vært inne for å dele det med alle der ute, men nå er jeg klar ….. MYE har skjedd siden sist, jeg er blitt gravid, og har gjort et etterlengtet move ut av Oslo… Hvor jeg skal flytte kommer det mer om i neste innlegg…

 

…Så la meg nå ta dere med videre på eventyret mitt… og jeg håper dere er klare for en blogg full av livets glade, syke og spennende historier, fordi denne gangen skal ingenting holdes tilbake…;)

Ønsker dere alle en knall fin lørdagskveld videre, xox Luc & meg <3

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg