EN SKREMMENDE NATT

…våknet i natt med enorme smerter, noe var galt. Jeg fikk hjelp av Adrian ned til badet der jeg ble værende i flere timer… mage smertene minnet om samme smerter jeg hadde da jeg aborterte da jeg var gravid da jeg var 25 år.

Jeg gråt og forsøkte å puste så kontrollert jeg kunne… smertene ble bare verre og verre og jeg var veldig redd for at noe kunne ha skjedd med fosteret og jeg var ganske sikker på at nå kom dette til å gå galt… Vi ringte legevakten, og som jeg tenkte så var det lite jeg kunne gjøre. De sa at så lenge det ikke kom blod så var det all good. Det kom ikke noe blod, bare enorme kramper og smerter og en ekstrem kvalme. Jeg kjente hele kroppen knøyt seg sammen og det presset i hele magen.

Sist gang da det skjedde en abort og disse enorme smertene kom, kom det heller ikke noe blod mens smertene holdt på. Jeg havnet på legevakten og fikk store mengder morfin og det var ikke før 12 timer etter smertene hadde startet at jeg så blod og resten komme ut.. Det var en ganske grusom opplevelse.

Legene på telefonen spurte om jeg hadde spist noe som ikke var bra og jeg fortalte “ja jeg hadde jo det”. Kvelden før hadde jeg gått overboard med et tårn av proteinpannekaker som var så godt at jeg ikke klarte å stoppe å spise. Jeg fant nemlig et par tønner med Whay protein som jeg hadde fra da jeg var sponset av Biotech og tenkte det var for synd å kaste. Jeg vet jo med meg selv at melkeprotein ikke er min beste venn men prøvde likevel. Smertene i magen var så enorme at jeg tenkte dette kunne da aldri komme bare av mat jeg hadde spist, men gikk i håpet om at det var pannekakene sin feil. De sa det var vanlig at man reagerte ekstra kraftig når man var gravid. Men det var da måte på til kraftig tenkte jeg….

Etter flere timer på badegulvet og på toalettet avtok heldigvis smertene og jeg kunne gå tilbake i sengen og be til gud om at hat var bra og at jeg kunne få sove igjen. Jeg sovnet og våknet heldigvis dagen etter, ganske så sliten, men heldigvis uten noe blodig truse.

Klart jeg har hatt 1000 tanker og bekymringer i hodet den siste tiden og spesielt etter dette… Det skremmer meg selvsagt.

Forsøkte å lufte hodet så godt jeg kunne i dag og ikke grave meg ned i en seng og bli der resten av dagen, så jeg tok med skateboardet og skatet ned til stranden og ble liggende der i flere timer å bare beundre vannet…. Det var balsam for sjelen <3

Liten trist og lei oppdatering fra meg men kan beroe med at ting går bedre <<3

Alt godt fra meg <3 xxx

5 kommentarer
    1. neste gang får vi være litt forsiktig med proteinpannekakene😅 uff det var godt det ikke var noe mer enn det❤️ fint innlegg jentami 😁⚘️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg