DETTE GJORDE MEG TIL VERDENS LYKKELIGSTE!!

Ja tro det eller i dag, i dag tok jeg steget… og det gjorde meg såååååå glad!!!

Etter et år med lite trening kunne jeg nå endelig sette bladza på bena igjen. Ikke for å suse av gårde i veien i 30 km/t (siden jeg er gravid får jeg ta det litt pent) men i parken nær der vi bor. Der er det en super fin betongpark med noen enkle ramper, en scene og glidere jeg kan bruke.

 

Det var så utrolig fint der, og solen skinnte og jeg fikk virkelig en magisk sommerfølelse!

Her skal det trenes og blogges gjennom sommeren og jeg får vedlikeholdt treningen med splitting og piruetter slik at jeg får til det jeg ønsker å få til på isen til vinteren når bebis er ute, ( har termin i desember).

Ja nå var det like før kroppen fikk panikkattac her!!!! Det var dørstokkmila som virkelig var vært å gå over, og kroppen føles så utroooolig fantastisk 😍🙌🏼  gikk fra å føle meg som en helt ubrukelig person til å føle meg som verdens lykkeligste🙌🏼

 

(Før/under tening fylte jeg på med 1L annanas juice fra Sevita/Bama + 6 riskaker med sukkerfri Nugatti og et stort glass med appelsin juice etter trening).

 

Ekstremtreningen med splittøying startet jeg med kun for noen år siden, og det må vedlikeholdes ellers gjør det super vondt når man ikke trener det lenger og faller ut av balanse. Ikke rart kroppen prøvde å si ifra om at den ikke hadde det noe bra.

 

….og hvis du lurer på hvorfor jeg trener nettopp dette og ikke er på gymmet som jeg har pleid så er det fordi dette er mer tilrettelagt trening for meg nå og får meg til å nå de målene jeg har, pluss at ryggen føles helt fin. Vanlig powerwalk cardio og løping begynte å bli alt for kjedelig i lengden og jeg måtte finne på noe annet. Også er jeg ganske lei av å trene inne for å være ærlig, det gir meg ikke noe lenger….

 

Og siden målene nå er å bli en sykt myk og acrobatisk skuespiller og stuntdame så hjelper denne treningen meg i å få 100% kontroll på bevegelsene og å komme i balanse, (noe man må som stuntdame ellers kan ting fort gå galt) + at kroppen jeg får av det føles bare heeelt amazing! Jeg kommer liksom ingen vei som skuespiller om jeg ser ut som en Terminator, hvertfall er det ikke det jeg ønsker.

 

OMG BABE du får en helt syyyyk forbrenning og kan spise nesten hva som helst uten å legge på deg når du ruller!! THATS THE REAL TRUTH!! Derfor ser du ofte skatere drikker øl og spiser sjokolade og chips uten å legge på seg fordi det bare renner av når du skater✌🏼 du bygger riktig nok ikke de største musklene, men som jente er vel ikke det noe vits uansett er det vel det da?? – med mindre du konkurrerer i bodybuilding da 🤪🤙🏼

 

Så er du ute etter trening du kan gjøre i solen ute i sommer og ønsker deg den super-slankeste kroppen og en enorm fettforbrennings trening så anbefaler jeg deg å prøve skating og rulleskøyter og ekstrem tøying denne sommeren🙌🏼

Adrian koste seg på toppen av taket på arbeids bilen sin mens jeg virra rundt i parken☀️

Å løpe rundt på gymmet kan jo bli ekstremt kjedelig i lengden, og spesielt kjedelig når solen skinner ute.

 

Ingenting er vel bedre enn å bli brun og fit på samme tid? 😃 Også kommer du til å bli en 1000 ganger bedre utgave av deg selv fordi denne treningen gjør deg utrolig glad av natur=D

 

Mens pappa er i dusjen står jeg og Bull på kjøkkenet og lager glutenfrie boller🙌🏼 Dette må jo helt klart feires!! Mamma har jo blitt seg selv igjen😍

Litt triggerpunktbehandlig under bena mens jeg baker og Bull følger nøye med tilfelle det faller ned noe mat på gulvet😂

 

Bollene ble kjempe bra!! Nå skal de spises og min tur til å gå i dusjen✌🏼

Prøv å bak glutenfrie boller neste gang du baker boller du også så slipper du å bli så oppblåst i magen🤙🏼 I dag var jeg litt lat og brukte glutenfri pakke blanding fra Møllerens 🙂 Så brukte jeg mandel melk i steden for vanlig melk med laktose, og vegansk smør for å minimalisere inntaket av sabotasje.

 

Det var dagens gode tips om fettforbrennings trening, håper du prøver både rulling og glutenfrie boller i sommer  <3

Xox amigos 🫡 – og riktig god påske aften🐣💗

 

4 kommentarer
      1. Nei man MÅ ikke det. Viktigst med karbs for å få opp igjen energinivået. Fyller på med proteiner og magnesium på kvelden da jeg blir ganske trøtt av proteiner fordi kroppen bruker mer energi på å bryte det ned.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg