Dagens trening og vegan style kveldsmat

Var på en aldri så liten rulletur i dag for å teste veien på nytt sted. Super deilig å være i gang igjen etter nesten et års pause er trening. Men God DAMN it HURTS!!!!!

Kun noen få rideturer her og der og litt stretching er alt som har blitt gjort etter ulykken. Mam plis dont do this to yourself again!!!

Fuuck, det tar tid bro å komme seg tilbake på stadiet jeg var på, God plis give me disiplin please🙏🏼

Hvor la jeg igjen motivasjonen min babe??? Please come back to mama🙏🏼 Husker jeg ble super motivert til å konkurrere under årets fitness konkurranser i våres men så ble jeg gravid og måtte begrave den planen..

Jobber for å få motivasjonen tilbake og jeg føler jeg er litt i gang igjen.

Skal bli gøy å jobbe mot å få denne magen tilbake igjen. Beundrer selvsagt det som er inni men det blir gøy å se hvor fort jeg klarer å komme meg igjen etter graviditeten.

I dag snakket jeg også med et Agency selskap her nede i Kristiansand og gleder meg til videre kontakt med de.

Jeg må jo fortsette som før selv om jeg har flyttet.

Nå er det opptøyning for harde livet, sykt kjedelig så måtte finne en babe å tøye med på YouTube. Så blir det skikkelig kvalitets middag til kvelds.

Karbs har jeg spist mer enn nok av i dag da jeg spiste glutenfrie boller til både frokost og lunsj🤭 Så til kvelds ble det oliven, stekt vegan kjøtt av erteprotein, med smelta vegan ost, hummus og guacamole😍

Håper dere har hatt en kjempe fin dag ❤️ og takk til alle som har sendt meg så mange hyggelige kommenterer og meldinger den siste tiden, det varmer virkelig og gjør det gøy å dele hverdagen med dere 🙏🏼

Nyt kvelden 🙏🏼❤️ xxx me

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg